از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من

شیعه بودن


خدایا:مسئولیت های شیعه بودن را که علی وار بودن و علی وار زیستن و علی وار مردن است وعلی  

وار پرستیدن و علی وار ان دیشیدن و علی وار جهاد کردن و علی وار کار کردن و علی وار سخن گفتن 


و علی وار سکوت کردن است تا آنجا که در توان بنده علی است ،همواره فرایادم آر.

نظرات 3 + ارسال نظر
ماهور یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ http://bluegirl.blogsky.com/

دمـــــش گـــــــــرم…


باران را می گـــــــویم…

به شـــــــانه ام زد و گفت:

خســته شــــــــــدی….

تو اســـتراحـــــت کن من می بارم….

آخه

مدیریت بلاگ اسکای دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

با سلام خدمت کاربر گرامی
تبلیغ در وبلاگ زیر به صورت موقت انجام شد
www.sooskesiah.blogsky.com
موفق باشید

مریم دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام سارا جونم
نوشته ی زیبایی بود خودت میدونی من خیلی دکتر شریعتی و نوشته هاش رو دوست دارم
آپم خوشحال میشم بیایی

سلام مریم جون

ممنون

حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد