از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من

از دست رفتن روزنه های امید...

خواستم دل بــکـنم. . .

نمی گویم نشـــــد؛


اتفاقا شـــــــــــد !


من کَـــنـــده شدم !


این روزهــــــــا اما . . .


بدونِ دل پرسه مـی زَند بَـــــــــدَنم. . .
هـرکه مــی خــواهـی بـــاش 


ایـن عادت مـشترک انسـانهــاســت


تـــو نیــز ، روزی , ســاعـتی , لـحظــه ای


احــساس خـواهـی کـرد کـــه


هیــچکـس دوسـتت ندارد

آیــــنه "

با تـــو ام . . .


محــــض رضای خـــدا برای یــــکبار هم شـــده


به جـــای چشمـــهایم دلـــم را نشان بـــده


تـــا / بدانــــند /


دیـــوار ِ دلـــم آنقــــدرها هم که فـــکر میــــکنند


کـــوتاه نیــــست


گاهـــی زیـــادی کـــوتاه میــــآیم !!!  
سر به گوش من بگذار

و آرام بگو :


دوستت دارم…


از چه می ترسی ؟!


فردا دوباره میتوانی انکار کنی…

گــــــاهی

احســـــــاس میکنم روی دست خدا مانده ام. . .

خستـــــــه اش کرده ام. . .

خودش هم نمی داند بامن چه کند! ! !
پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را ؛ بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد
نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ

سارا جون وبلاگت عالی هستش همینطور جملاتت امیدوارم موفق باشی دوست گلم

سلام عزیزم

قابلی نداشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد