از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من

من اومدم...

دیگر سیگار هم ارامم نمیکند...
درست مانند بارانی بر کویر تشنه ی قلبم باریدی
درست مانند رگباری بودی که پس از دقایقی خشک شد..
اسمان صاف شد..
انگار که اصلا باران نباریده...
تو مانند معجزه ای بودی در قلب من
معجزه ی قلب من...
فراموشت نخواهم کرد...
(سارا)
سلام دوستای گلم
میدونم که خیلی بی معرفت شدم ولی اصلا وقت نمیکنم
عیدو پیشاپیش تبریک میگم
لحظه های خوبی رو براتون ارزو میکنم
دوستون دارم

من اومدم...

سلام دوستای گلم

ببخشید خیلی وقته نیومدم

درس و مدرسه اجازه هیج کاری رو بهم نمیده

اینم یه جمله ی خوشگل از شریعتی عزیز:

وقتی که دیگر نبود ،

من به بودنش نیاز مند شدم.

وقتی که دیگر رفت،

من در انتظار امدنش نشستم.

چه زجری است لذت هارا تنها بردن

و چه زشت است زیبایی هارا تنها دیدن

و چه بدبختی ازار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن!

در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است.(من عاشق این یه خطم)






    









عشق خدا...

عشق و دلداگی انسان یعنی پوچی

انسان باید عشق خدا را باور داشته باشد.

(سارا)

مسجد بین راهی...

سلام دوستان
ببخشید خیلی وقت بود نیومدم
سرم شلوغه
این نظرو جناب به خاطر تو برام گذاشت
ممنونم از نظر زیباشون
منم خوشم اومد گذاشتم تو وبم:

مثل ان مسجد بین راهی تنهایم،هرکس می اید میشکند
هم نمازش را و هم دل مرا