از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من

ما متهمیم...

حجاب و حیا را به دخترانمان تحمیل کردیم بدون اینکه برای انها تعریفی از حیا داشته باشیم

برچسب مسلمان بودن بر پیشانی خود زدیم ولی هنوز نمیدانیم اسلام چیست

به دخترانمان ننگ فاحشگی و خرابگی زدیم بدون اینکه تعریفی داشته باشیم از پسری که هرشب آغوشش به روی یکی باز است.

فاحشگی دخترانمان را ننگ و بی کاری پسرانمان را ننگ ندانستیم

به قول شریعتی:پدر مادر ما متهمیم

آری ما متهمیم به خاطر دخترانمان

ما متهمیم که دخترانمان را با اولین هم خوابگی زن میدانیم و پسرانمان را هیچ گاه مرد ندانستیم(این  یه خط برگرفته از یه متنه)

ما متهمیم چون هیچ گاه ندانستیم دخترانمان احتیاج به محبت دارند

چون هیچ گاه نیاز آنان را رفع نکردیم

ودر پایان دخترانمان را بیمار نامیدیم،به دلیل هیچ گناه نکرده
(سارا) 

غرور مردانه

در برابر وحشی ترین تازیانه ها،سکوت مردانه و غرور آمیز مرد نباید بشکند.



(دکتر علی شریعتی عزیز)